BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 6, 2010

Hari Yang Gembira.....:)

sungguh menyeronokkan ari nie!! sgt sronok!! da r aku xtdo smlm...aku pnye r smgt ajk duan adli n amin g mkn roti canai utk srapan,,tp sume haram nk bgn,,,truk tol,,,hahaa,,,tp xksh r..aku pom mkn jek r kek marble yang diberi oleh ibu aku utk srapan..knyg gak la..haha...pas 2 aku tdo r...best tol tdo....tbe2 aku trjage..adli dtg blik aku kol 1.30...die kjut aku,,,aku ley terlupe yg sptatutnya ari nie aku g jmpe family aku yg len brsame2 sdara2 mara aku yg menyambut hari perkahwinan akak sdare aku..haha...SELAMAT PENGANTIN BARU KAK NEM N ABG DAUS!! tgk2 nset da de 8 miskol...4 dr ibu aku n 4 lg dr anis...sudah...aku da terlewat ker?smlm ibu aku sndri ckp yg dtg kol 2,30 2 kre ok...aku pom tpon mak aku...die kate npe xdtg g?pngantin da smpi da...die suh aku siap cpt2 n g sne scpat mngkin..haha..aku pom cpt2 la siap...pnjam baju adli utk g..sbb ibu aku suh aku pkai sopan2..aku mne la da bju sopan..hahaha..lg2 bju aku kt dobi,,,slpas 2 aku bersama Yang Tersayang-Farhanis Omran berserta 2 lagi shbat aku Riduan n Adli menaiki teksi ke Dewan Risda dimana tempat berlakunya persandingan akak sdare aku...stibenye di sne, aku pom brslam2 gn sdare mara aku,,,anis pom sme...slpas 2 kami tnpa membuang mase mengambil makanan yg terhidang utk mkn tnpa tgk kiri kanan...hahaha,,knyg gak la...slpas 2 aku borak2 la gn ibu aku,sdare mare yg len...makcik aku da ckp gn aku...mne awek jat? kate bwk awek? aku jwb " bkn awek la...kwn sklas,,,hahaa". then mak esah ckp gn aku...jat..pndai ko plih ea..comey...haha...nie kisah btol taw nie..huhu...pling aku ske ari nie sbb aku dpt brgmbar beramai2 bersme sdare mara aku sume..cume da 3 family jek yg xda...byangkn la da 12 org adik bradik ayah n dcmpur lg gn ank2 diowrg yg da brumah tngga dan yg blum...xke runtuh pelamin 2?? hahaha...tp 2 la bnde pling sronok...slpas hmpir 3 jam disane, ckp gn ibu nk blk..die kate ok jek...die anta aku smpi ke dpn lif..rse cm sedih r plak...haha...xnk tnggl ibu!!! hihi...slpas smpi ke mktb, aku men bdmnton.,.then pas 2 aku ley tdo lak..sdangkn kol 8.15 aku da jnji gn duan nk g amik bju kt dobi...slmat redza kjut aku kol 8.45...haha..trime ksh john..aku pom g r dobi..la..haram jadah..penat aku bgn awl2...ttup rupenya..koja tol...huhu..aku pom bia jek la..esk aku amik la..smpi kt asama blk, aku, anis, duan, pijie, amin, adli g kafe,,kami mkn brsme2....kami mkn lauk pauk yg aku dpt amik mse majlis ptg td..haha...knyg gle kowt...haha..sdp!! 2 jek aku nk tulis nie..aku da pning pale da nie..dmam blk da nie..gara2 asik tdo lmbt...k r ..tdo dlu....hihii :)

0 comments: