BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 15, 2010

Bakal Menikmati Kerinduan Yang Melampau... :(

Berakhir la sudah hidup aku di alam PPISMP di maktab nie..aku rse sungguh bersyukur dapat menempuhi pancaroba PPISMP nie gan jayanya..even xtaw lg lulus ke x exam final aku nie,,insya allah lulus kowt,,haha...aku rse sungguh seronok berada di mktb nie..pelbagai kwn n plbagai ragam yg dpt aku kenali...sungguh seronok!! aku dpt membaca riak air muka rakan2 aku yg sume xsbar hndak pulang ke kampung mereka yg disygi,,aku xkte aku xsronok..cume rse sedih dan sebak hndak menggalkan rakan2 aku dan juga seorang insan yg aku syg teramat...FARHANIS OMRAN!! bru sebentar td aku megiringinya dan menemaninya untk menunggu akak die amik die,,,aku mang xlps pluang utk melihat muke die lme2..sbb aku taw pas nie aku akn sukar hndak brjumpe dgnnye slame 1 bulan lebih!! bg aku 2 tempoh mase yg amat pnjg,,kwn aku pernah ckp yg sbulan 2 kjap je...tp stiap org len2 pndpat kan..bg aku even seari pon 2 da kire lme da..aku akui aku kurg meluangkan mase bersamanye sbelum kami cuti nie..aku sungguh menyesal..tp aku tahu die memahami aku walaupun kdang2 terpapar kekecewaan di nada percakapannya 2..sy mntk maaf byk2 farhanis..sy asik bersama rakan2 sehingga sy tidak ade mse bersme awk..sy brjnji yg perkara nie xkn berulang lg pd mse akn dtg...jika tiada pape halangan, sy akn dtg ke rumah awk nnt utk melepaskn rndu sy kt awk..1bulan,,,,sy rse mcm 1thun farhanis..sy brharap awk di rumah xlupekan sy...sy xprnah lupekan awk cyg..



SAYA SAYANG AWAK SGT3 FARHANIS!! SURELY I WILL MISS U DAMN MUCH!!!

0 comments: